Musica

dimarts, 16 de setembre del 2014

SALUTACIONS

PRESENTACIÓ

Em dic Anna Moya vaig néixer el 28 de maig del 1999, per tan tinc 15 anys. Faig 4t d'ESO i vaig a la classe C, de l'Institut Pere Ribot. Tinc un germà gran de 17 anys, que va aquest institut. Visc a Vilassar de Mar des de nomes 5 anys, abans vivia al País Basc, però vaig néixer aquí, a Barcelona.



Durant el curs no practico cap esport, pero al estiu faig vela, quan era petita si que feia, vaig fer natació, gimnàstica rítmica i judo.

No utilitzo gaire l'ordinador, per les poques coses que l'utilitzo es per fer treballs, buscar informació i editar imatges, i per les xarxes socials, pel jocs no el faig servir, ja que per això tinc el mòbil.

He escollit la optativa d'informàtica perquè avui en dia s'utilitza per tot i es bo tindre coneixements, amés es una optativa que m'agrada, i no la trobo gaire difícil la veritat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada