Musica

dimecres, 29 d’octubre del 2014

PROJECTE AMB L'INSKCAPE

Per realitzar aquest projecte de la meva portada, he agut de realitzar tres imatges diferents a traves de l'inskcape. He agut de crear aquestes diferents imatges: -Primer he fet el logotip del meu bloc, per


LOGOTIP
-Primer he fet el logotip del meu bloc, per poder realitzar aquesta imatge he fet una circumferència blava amb un degradat, per crear l’efecte de brillantor he creat una circumferència blanca amb un degradat circular, després he fet una de mes petita en rosa, també amb el degradat, la he copiat i la he enganxat varius cops i nomes he hagut de canviar una mica la mida, després a dues circumferències lis he ficat les meves inicials i les he ajustat a la circumferència, per últim he ficat totes les circumferències roses petites dins de la circumferència blava gran.



TÍTOL
-Després del logotip he hagut de crear un títol, per realitzar aquesta imatge he "reutilitzat” la lluna de la portada i he agafat la idea del barco de la portada, les llunes son les "O" i els barcos son les "A", les restes de les lletres son lletres normals amb el emplenat de color negre, he escollit fer aquet títol ja que em sembla bastant original i es pot llegir i comprendre perfectament, sense cap tipus de problemes.


PORTADA


-Per últim, després d'haver creat ja el logotip i el títol, he creat la portada. Per poder realitzar aquesta imatge, primer he fet el barco amb les línies de Beizer, una vegada tenia el barco fe, el he duplicat, i el he girat de manera que em quedes mirant cap avall, després, al barco que esta cap avall li he canviat una mica la mida, per donar l’efecte de reflexa, i  lo mateix he fet amb la lluna la he copiat i la he ficat de la mateixa manera, i per últim e fet el fons, he utilitzat dos colors, per fer el mar un blau fosc amb un degradat i el cel amb un blau una mica mes fluixet que el mar, també amb un degradat, de manera que es vegi molt mes real. 






LA MEVA VALORACIÓ: M'ha agradat aprendre a utilitzar aquest programa, ja que m'ha semblat entretingut i divertit, en algunes coses se que he trobat dificultats però en general m’ha resultat bastant fàcil de aprendreu a utilitzar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada