Musica

dimarts, 30 de desembre del 2014

FOTOMUNTAGE


El meu fotomuntatge esta fet per una fotografia meva, retallada i enganxada a una imatge de Alaska.


Primer de tot per realitzar el fotomuntatge vaig obrir la meva imatge amb el Gimp i la vaig retallar a partir de l'eina de selecció i camí per poder retallar-la a l'altre imatge d'Alaska.



Vaig fer el mateix procediment amb l'altre imatge (ninot de neu) a través del Gimp per enganxar-los en el fotomuntatge.

Finalment ho vaig ajuntar i vaig afegir una estrella "fugaz" feta amb l'Inkscape i la vaig exportar a png i ho vaig exportar en el Gimp.

Aquest és el resultat del meu fotomuntatge encara que no el vaig poder acabar.

Aquest treball no el vaig acabar ja que no em donava temps, li falta mes imatges nadalencs (el pare Noel, regals..), també li falta un marc i el títol en el qual hauria de ficar: BON NADAL DESDE ALASKA! 2014




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada